შეწყვიტეთ მოწყენა 7 რჩევა იმისათვის რომ იყოთ კარგ ხასიათზე

195

როდესაც რაიმე გაწუხებთ-თქვენ არ ფიქრობთ იმაზე თუ როგორ უნდა შეაჩეროთ ეს.ეცადეთ არ დაიწყოთ დილა ცუდი ამბით და ურთიერთობა დაამყაროთ ხალხთან.ეცადეთ რომ იყოთ მაქსიმალურად პოზიტიურად.ეს დაგეხმარებათ რომ არ ჩაიძიროთ დეპრესიაში
აქ არის 7 რჩევა რომელიც დაგეხმარებათ დეპრესიიდან თავის დაღზევაში და კარგი განწყობის შენარჩუნებაში

1,გამოიძინეთ კარგად
თითოეულ ჩვენგას დღის განმავლობაჩი უნდა ეძინოს 6-8 საათი.დეფიციტი ძილის თუნდაც 1 საათის დაკლება გაოიწვევს ადამიანის ორგანიზმში უკუჩვენებებს ხშირად ეს მეორე დღეს უახასიეთობით აისახება

2,შეწყვიტეთ შემაწუხებელი ფიქრი
იმისთვის რომ შეწყვიტოთ ნეგატიური ფიქრი  აუცილბელია თქვენი ტვინი აიძულოთ რომ იფიქროს პოზიტიურად თუნდაც სამსახურში ,არ უნდა დაძაბოთ და არ უნდა გამოიჭედოთ უარყოფითზე ფიქრით თავი
ასე რომ გათავისუფლდით ცუდი ფიქრებისგან იფიქრეთ რაიმე კარგ ფილმზე ან მეგობრებთან შეხვედრაზე

3,ძილისწინ წაიკითხეთ წიგნი ან ნახეთ კარგი ფილმი
თუ თქვენ ნახეთ ცუდი სიზმარი შეიძლება გავლენა იქონიოს თქვენს მეორე დღეზე ამიტომ აუცილებელია ძილის წინ პოზიტიურ განწყობაზე იყოთ.

4.ნუ დაიწყებთ დილას ცუდი და მოსაწყენი ამბებით
შეეცადეთ გაიგოთ მსუბიქი და მარტივი სიახლები როგირიცაა სპორტი ან ნებისმიერი სხვა.დილის განწყობა გაგყვებათ მთელ დღეს ამიტომ შეეცადეთ დადებითად დაიმუხტოთ.

5.პარტნიორთან ქალი/კაცი შეეცადეთ ყოველდღიურად გქონდეთ სექსი
მაშინაც კი როდესაც რაიმე გაწყუხებთ სექსის დროს გამოიყოფა ენდორფინები რომელიც მიემართება ტვინი და ჩვენს განწყობაზე სასიამოვნოდ აისახება .

6.სამუშაო დღის შემდეგ შეეცადეთ გაკეთოთ ფიზიკური ვარჯიშები
წადით სასეირნოდ ძაღლთან ერთად ან გაიარეთ პარკში მეგობრებთან მთელი დაღლილობა მოგეხსნებათ შემდეგ კი შეგიძლიათ დატკბეთ თავისუფლებით.

7.შეეცადე იპოვოთ სიყვარული
სიყვარული ორ აადმიანს შორის გამოიმუშავებს ოქსიტოცინს, ჰორმონს რომელიც მხოლოდ სიყვარულის დროს ჩნდება ეს კი გვეხმარება თვითშეფასების ამაღლებაში და სიმშვიდის მოპოვებაში.

წყარო

Newstime